Mostra i principali dati dell'item

Redefining the education of second language in refugee elementary students through translanguaging

dc.contributor.advisorΑνδρουλάκης, Γεώργιος Α.el
dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.creatorΡαχμανίδη, Ειρήνηel
dc.date.accessioned2020-09-04T09:04:56Z
dc.date.available2020-09-04T09:04:56Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21402
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53635
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιαγλωσσικότητα (Γλωσσολογία)el
dc.subject.otherΜετανάστες -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΓλώσσα και εκπαίδευσηel
dc.titleΕπαναπροσδιορίζοντας την εκπαίδευση στη δεύτερη γλώσσα σε μαθητές-πρόσφυγες δημοτικού μέσω της διαγλωσσικότηταςel
dc.titleRedefining the education of second language in refugee elementary students through translanguagingen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International