Afficher la notice abrégée

Redefining the education of second language in refugee elementary students through translanguaging

dc.contributor.advisorΑνδρουλάκης, Γεώργιος Α.el
dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.creatorΡαχμανίδη, Ειρήνηel
dc.date.accessioned2020-09-04T09:04:56Z
dc.date.available2020-09-04T09:04:56Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21402
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53635
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιαγλωσσικότητα (Γλωσσολογία)el
dc.subject.otherΜετανάστες -- Εκπαίδευση -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΓλώσσα και εκπαίδευσηel
dc.titleΕπαναπροσδιορίζοντας την εκπαίδευση στη δεύτερη γλώσσα σε μαθητές-πρόσφυγες δημοτικού μέσω της διαγλωσσικότηταςel
dc.titleRedefining the education of second language in refugee elementary students through translanguagingen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International