Show simple item record

Burn out of special education teachers: frequency, factors, incidence on professional satisfaction coping strategies

dc.contributor.advisorΝησιώτου, Ιουλίαel
dc.contributor.advisorΜπότσογλου, Καφένιαel
dc.creatorΜακρή, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2020-08-10T07:44:44Z
dc.date.available2020-08-10T07:44:44Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other21295
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/53249
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕπαγγελματική εξουθένωση (Ψυχολογία)el
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής -- Εργασιακό άγχοςel
dc.titleΕργασιακή εξουθένωση ειδικών παιδαγωγών: συχνότητα, παράγοντες, επιπτώσεις στην εργασιακή ικανοποίηση, στρατηγικές αντιμετώπισηςel
dc.titleBurn out of special education teachers: frequency, factors, incidence on professional satisfaction coping strategiesen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International