Show simple item record

dc.contributor.advisorΓούδας, Μάριοςel
dc.creatorFarnsworth, Madisonen
dc.date.accessioned2020-03-12T14:10:07Z
dc.date.available2020-03-12T14:10:07Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other18016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51741
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7645
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑθλητισμός -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.subject.otherΠροπονητές (Αθλητισμός)el
dc.subject.otherΠροπόνηση -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.titleA phenomenological approach into coaches’ perspectives on positive youth development using the five Cs modelen
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilityTRUEen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΧατζηγεωργιάδης, Αντώνηςel
dc.contributor.committeeMemberΚοκαρίδας, Δημήτρηςel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International