Mostrar el registro sencillo del ítem
Προώθηση ενεργητικής παρακολούθησης ψηφιακού εκπαιδευτικού βίντεο διαμέσου ερωτήσεων: μια ημι-πειραματική μελέτη της επίδρασης των γραπτών απαντήσεων σε ενσωματωμένες ερωτήσεις στη δηλωτική γνώση μαθητών μεγάλων τάξεων Δημοτικού
dc.contributor.advisor | Καρασαββίδης, Ηλίας | el |
dc.contributor.advisor | Κόλλιας, Βασίλειος | el |
dc.contributor.advisor | Νικονάνου, Κλεονίκη | el |
dc.creator | Γραμμένου, Αναστασία Ι. | el |
dc.date.accessioned | 2020-02-24T13:05:28Z | |
dc.date.available | 2020-02-24T13:05:28Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 20047 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/51173 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7077 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Διδασκαλία -- Εποπτικά μέσα | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Μεθοδολογία | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Οπτικοακουστικά μέσα | el |
dc.title | Προώθηση ενεργητικής παρακολούθησης ψηφιακού εκπαιδευτικού βίντεο διαμέσου ερωτήσεων: μια ημι-πειραματική μελέτη της επίδρασης των γραπτών απαντήσεων σε ενσωματωμένες ερωτήσεις στη δηλωτική γνώση μαθητών μεγάλων τάξεων Δημοτικού | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |