Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΚαρασαββίδης, Ηλίαςel
dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.contributor.advisorΝικονάνου, Κλεονίκηel
dc.creatorΓραμμένου, Αναστασία Ι.el
dc.date.accessioned2020-02-24T13:05:28Z
dc.date.available2020-02-24T13:05:28Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20047
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51173
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7077
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Εποπτικά μέσαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Οπτικοακουστικά μέσαel
dc.titleΠροώθηση ενεργητικής παρακολούθησης ψηφιακού εκπαιδευτικού βίντεο διαμέσου ερωτήσεων: μια ημι-πειραματική μελέτη της επίδρασης των γραπτών απαντήσεων σε ενσωματωμένες ερωτήσεις στη δηλωτική γνώση μαθητών μεγάλων τάξεων Δημοτικούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International