Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαρασαββίδης, Ηλίαςel
dc.contributor.advisorΚόλλιας, Βασίλειοςel
dc.contributor.advisorΝικονάνου, Κλεονίκηel
dc.creatorΓραμμένου, Αναστασία Ι.el
dc.date.accessioned2020-02-24T13:05:28Z
dc.date.available2020-02-24T13:05:28Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other20047
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51173
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7077
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Εποπτικά μέσαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Οπτικοακουστικά μέσαel
dc.titleΠροώθηση ενεργητικής παρακολούθησης ψηφιακού εκπαιδευτικού βίντεο διαμέσου ερωτήσεων: μια ημι-πειραματική μελέτη της επίδρασης των γραπτών απαντήσεων σε ενσωματωμένες ερωτήσεις στη δηλωτική γνώση μαθητών μεγάλων τάξεων Δημοτικούel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International