dc.contributor.advisor | Παπαλόη, Ευαγγελία | el |
dc.creator | Κωτή, Ειρήνη | el |
dc.date.accessioned | 2020-02-24T13:05:20Z | |
dc.date.available | 2020-02-24T13:05:20Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | 19774 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/51157 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.7061 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαίδευση -- Μεθοδολογία | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Θεσσαλία | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση -- Διοίκηση και οργάνωση -- Ελλάδα -- Θεσσαλία | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Ελλάδα -- Θεσσαλία | el |
dc.subject.other | Μεντορική στην εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Καθοδήγηση στην εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Διευθυντές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Ελλάδα -- Θεσσαλία | el |
dc.title | Μεντορισμός (mentoring) & επαγγελματική καθοδήγηση (coaching) στην εκπαίδευση: διασυνδέσεις με τον ρόλο του διευθυντή στην ένταξη και την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών στο σύγχρονο σχολείο | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |