Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαρασαββίδης, Ηλίαςel
dc.contributor.advisorΜαντζάρης, Δημήτριοςel
dc.creatorΜανωλούδη, Μαρία Β.el
dc.date.accessioned2020-02-24T13:04:38Z
dc.date.available2020-02-24T13:04:38Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19927
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/51069
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΡομποτική -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Επίδραση των τεχνολογικών καινοτομιώνel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Επιμόρφωση -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.titleΜύηση εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας σε εκπαιδευτική ρομποτική: ζητήματα πρόσληψης και πρακτικής εφαρμογήςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International