Show simple item record

dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτώρια-Μαρίαel
dc.creatorΠιτένη, Ελένη Η.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:42:07Z
dc.date.available2019-07-03T11:42:07Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19041
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50126
dc.language.isoel_GRen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕπιχειρήσεις -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΕπιχειρήσεις -- Σχεδιασμόςel
dc.subject.otherΜάρκετινγκ -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.titleΟ ρόλος του μάρκετινγκ στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις: μια μελέτη περίπτωσης στην Ελλάδαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International