Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜεταξάς, Θεόδωροςel
dc.creatorΨαριάη, Αθηνά Α.el
dc.date.accessioned2019-07-03T11:41:58Z
dc.date.available2019-07-03T11:41:58Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other19202
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/50071
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1304
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑστική ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.subject.otherΜουσείαel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Μάρκετινγκel
dc.subject.otherΠολιτιστικός τουρισμός -- Ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Λάρισαel
dc.titleΣτρατηγικό σχέδιο marketing μουσείων: η περίπτωση των Μουσείων Λάρισαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International