Στρατηγικό σχέδιο marketing μουσείων: η περίπτωση των Μουσείων Λάρισας
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Ψαριάη, Αθηνά Α.Όνομα Επιβλέποντος
Μεταξάς, Θεόδωρος
Ημερομηνία
2019Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.