dc.contributor.advisor | Νικονάνου, Κλεονίκη | el |
dc.contributor.advisor | Χατζοπούλου, Κατιφένια-Αγγελική Π. | el |
dc.creator | Ζαχαριάδου, Αθηνά Ν. | el |
dc.date.accessioned | 2019-07-03T11:41:44Z | |
dc.date.available | 2019-07-03T11:41:44Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 18965 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/49985 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Οπτική αντίληψη στα παιδιά | el |
dc.subject.other | Γνωστική λειτουργία στα παιδιά | el |
dc.subject.other | Κριτική σκέψη στα παιδιά | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευνα | el |
dc.title | Visible thinking στην προσχολική εκπαίδευση | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |