dc.contributor.advisor | Καλδή, Σταυρούλα | el |
dc.contributor.advisor | Χανιωτάκης, Νικόλαος | el |
dc.creator | Δεσύπρη-Γιάντσιου, Νεφέλη-Μαρία Ν. | el |
dc.date.accessioned | 2019-07-03T11:41:36Z | |
dc.date.available | 2019-07-03T11:41:36Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 19042 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/49937 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Διοίκηση εκπαιδευτικού προσωπικού | el |
dc.subject.other | Διοίκηση εκπαιδευτικού προσωπικού | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Βόλος | el |
dc.subject.other | Σχολικοί διευθυντές -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Βόλος | el |
dc.title | Μελέτη του νέου δημοσίου μάνατζμεντ μέσω του τεστ PISA και του ΟΟΣΑ: απόψεις των Ελλήνων εκπαιδευτικών | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |