Η δημιουργική οικονομία ως καταλύτης για την διαμόρφωση του city branding: η περίπτωση της Θεσσαλονίκης
Creative economy as a catalyst for city branding procedures: case study of Thessaloniki
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/49915/18776.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Mostra/ Apri
Autore
Γκουζκούνης, Αναστάσιος Ι.Supervisor name
Μεταξάς, Θεόδωρος
Data
2019Language
el
Soggetto
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.