Η δημιουργική οικονομία ως καταλύτης για την διαμόρφωση του city branding: η περίπτωση της Θεσσαλονίκης
Creative economy as a catalyst for city branding procedures: case study of Thessaloniki
Voir/ Ouvrir
Auteur
Γκουζκούνης, Αναστάσιος Ι.Supervisor name
Μεταξάς, Θεόδωρος
Date
2019Language
el
Sujet
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.