Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.creatorΚαράβα, Φανή Θ.el
dc.date.accessioned2018-10-11T13:24:12Z
dc.date.available2018-10-11T13:24:12Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17976
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/49330
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικές καινοτομίες -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.titleΚαινοτόμα προγράμματα και καινοτόμες μέθοδοι διδασκαλίας στην Ά/θμια εκπαίδευση: βαθμός αποδοχής από τους εκπαιδευτικούς και εμπόδια στην εφαρμογή τουςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International