Mostrar el registro sencillo del ítem
Η συμβολή του στυλ ηγεσίας στη διαμόρφωση ενός πλαισίου για ένα σχολείο που νοιάζεται και φροντίζει και η σχέση του με τα επίπεδα επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών: απόψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Τρικάλων
dc.contributor.advisor | Παπαλόη, Ευαγγελία | el |
dc.creator | Κονταλή, Ιωάννα | el |
dc.date.accessioned | 2018-07-18T10:59:02Z | |
dc.date.available | 2018-07-18T10:59:02Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 17790 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/48990 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5883 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Εκπαιδευτική ηγεσία -- Έρευνα -- Ελλάδα -- Τρίκαλα | el |
dc.subject.other | Εκπαίδευση, Δευτεροβάθμια -- Ελλάδα -- Τρίκαλα -- Διοίκηση και οργάνωση | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί -- Στάσεις -- Ελλάδα -- Τρίκαλα | el |
dc.title | Η συμβολή του στυλ ηγεσίας στη διαμόρφωση ενός πλαισίου για ένα σχολείο που νοιάζεται και φροντίζει και η σχέση του με τα επίπεδα επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών: απόψεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Τρικάλων | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |