dc.contributor.advisor | Βλάχου, Αναστασία | el |
dc.contributor.advisor | Σταυρούση, Παναγιώτα | el |
dc.creator | Κοίλιαρη, Στέλλα Ν. | el |
dc.date.accessioned | 2018-07-18T10:59:00Z | |
dc.date.available | 2018-07-18T10:59:00Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 17673 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/48965 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Αυτιστικά παιδιά -- Γλώσσα -- Περιπτωσιολογικές μελέτες | el |
dc.subject.other | Γλωσσικές διαταραχές στα παιδιά | el |
dc.subject.other | Παιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση | el |
dc.subject.other | Εκπαιδευτικοί -- Στάσεις | el |
dc.title | Στάσεις εκπαιδευτικών γενικής εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής για την ένταξη μαθητών/τριών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: μια συστηματική ανασκόπηση | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |