Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓοσποδίνη, Αναστασία-Ασπασίαel
dc.creatorΚάρλου, Νικολέττα Ι.el
dc.date.accessioned2018-07-18T10:58:59Z
dc.date.available2018-07-18T10:58:59Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17740
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48950
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.446
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάρκετινγκ του τόπου -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκηel
dc.subject.otherΠόλεις και Κωμοπόλεις -- Προώθηση -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκηel
dc.subject.otherΑστική ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκηel
dc.subject.otherΠολιτιστική ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Θεσσαλονίκηel
dc.titleΤο place branding ως εργαλείο του σύγχρονου αστικού σχεδιασμού: η ενίσχυση της πολιτιστικής ταυτότητας της Θεσσαλονίκηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International