Το place branding ως εργαλείο του σύγχρονου αστικού σχεδιασμού: η ενίσχυση της πολιτιστικής ταυτότητας της Θεσσαλονίκης
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/48950/17740.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Κάρλου, Νικολέττα Ι.Όνομα Επιβλέποντος
Γοσποδίνη, Αναστασία-Ασπασία
Ημερομηνία
2018Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.