Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.contributor.advisorΑνδρέου, Γεωργίαel
dc.creatorΠολίτου-Μακροπούλου, Κωνσταντίνα-Σοφία Π.el
dc.date.accessioned2018-07-18T10:58:56Z
dc.date.available2018-07-18T10:58:56Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17800
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48926
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμια -- Ελλάδαel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευση, Πρωτοβάθμιαel
dc.subject.otherΑνάγνωση -- Μελέτη και διδασκαλια (Πρωτοβάθμια)el
dc.titleΔιερεύνηση των αναγνωστικών δεξιοτήτων σε παιδιά δημοτικού: αξιολόγηση του εργαλείου άτυπης αξιολόγησης της ανάγνωσης προσανατολισμένης στην παρέμβαση με στρατηγικές (ΑΑΑΠΠΣ)el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International