Διερεύνηση των αναγνωστικών δεξιοτήτων σε παιδιά δημοτικού: αξιολόγηση του εργαλείου άτυπης αξιολόγησης της ανάγνωσης προσανατολισμένης στην παρέμβαση με στρατηγικές (ΑΑΑΠΠΣ)
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/48926/17800.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Πολίτου-Μακροπούλου, Κωνσταντίνα-Σοφία Π.Όνομα Επιβλέποντος
Τζιβινίκου, Σωτηρία
Ανδρέου, Γεωργία
Ημερομηνία
2018Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.