Zur Kurzanzeige

Exploring practices for the improvement of mathematical discourse and increase of Roma students

dc.contributor.advisorΣταθοπούλου, Χαρίκλειαel
dc.contributor.advisorΓκανά, Ελένηel
dc.creatorΜπραουδάκη, Δήμητρα-Δάμαρις Ι.el
dc.date.accessioned2018-07-18T10:58:45Z
dc.date.available2018-07-18T10:58:45Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other17653
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48799
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤσιγγάνοι -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΜαθητές, Αλλοδαποί -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΜαθηματικά -- Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)el
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες της -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΔιερεύνηση πρακτικών για τη βελτίωση του μαθηματικού λόγου (discourse) και την αύξηση εμπλοκής των μαθητών Ρομάel
dc.titleExploring practices for the improvement of mathematical discourse and increase of Roma studentsen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International