Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.creatorΖαφείρη, Στυλιανήel
dc.date.accessioned2018-06-06T09:27:45Z
dc.date.available2018-06-06T09:27:45Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14199
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48643
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕκπαιδευτικό έργο -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Αυτοαξιολόγησηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης -- Αξιολόγησηel
dc.subject.otherΜέθοδος project στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔιδακτική Μεθοδολογία.el
dc.titleΗ εμπειρία των υποψήφιων εκπαιδευτικών από την εφαρμογή της διδακτικής μεθόδου project : ανάλυση περιεχομένουel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International