Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.creatorΖανέτας, Αλέξανδρος-Μηνάς Ι.el
dc.date.accessioned2018-06-06T09:27:45Z
dc.date.available2018-06-06T09:27:45Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14171
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48641
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔιδασκαλία -- Μεθοδολογίαel
dc.subject.otherΜέθοδος Project (Εκπαίδευση)el
dc.subject.otherΚριτικός γραμματισμός.el
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Κοινωνικές απόψειςel
dc.titleΚαλλιεργώντας τον κριτικό γραμματισμό για την ανάληψη κοινωνικής δράσης, μέσω της διδακτικής μεθόδου projectel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International