Mostra i principali dati dell'item

Design and implementation of artificial intelligence in games using neuroevolution algorithms

dc.contributor.advisorΤσομπανοπούλου, Παναγιώταel
dc.contributor.advisorΤσουκαλάς, Ελευθέριοςel
dc.creatorΜπανακάκης, Κωνσταντίνος Ε.el
dc.date.accessioned2018-04-26T11:50:38Z
dc.date.available2018-04-26T11:50:38Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16637
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/48319
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑλγόριθμοιel
dc.subject.otherΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subject.otherΗλεκτρονικά παιχνίδιαel
dc.subject.otherΗλεκτρονικοί υπολογιστές -- Παιγνίδιαel
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση τεχνητής νοημοσύνης σε παιχνίδια χρησιμοποιώντας νευροεξελικτικούς αλγορίθμουςel
dc.titleDesign and implementation of artificial intelligence in games using neuroevolution algorithmsen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International