Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚοκκώσης, Χαράλαμποςel
dc.creatorΓαρεφαλάκη, Ελένη Ι.el
dc.date.accessioned2018-02-07T10:28:33Z
dc.date.available2018-02-07T10:28:33Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16966
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47872
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.654
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤουρισμός -- Μάρκετινγκ -- Ελλάδα -- Θεσσαλίαel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Θεσσαλίαel
dc.subject.otherΒιώσιμη ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Θεσσαλίαel
dc.subject.otherΠόλεις και κωμοπόλεις -- Προώθηση -- Ελλάδα -- Θεσσαλίαel
dc.titleΔημιουργικός τουρισμός, marketing και branding τόπου: εξετάζοντας τις δυνατότητες συνέργειάς τους: η περίπτωση της Θεσσαλίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International