Δημιουργικός τουρισμός, marketing και branding τόπου: εξετάζοντας τις δυνατότητες συνέργειάς τους: η περίπτωση της Θεσσαλίας
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/47872/16966.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Öffnen
Autor
Γαρεφαλάκη, Ελένη Ι.Supervisor name
Κοκκώσης, Χαράλαμπος
Datum
2017Language
el
Schlagwort
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.