Δημιουργικός τουρισμός, marketing και branding τόπου: εξετάζοντας τις δυνατότητες συνέργειάς τους: η περίπτωση της Θεσσαλίας
Ver/
Autor
Γαρεφαλάκη, Ελένη Ι.Supervisor name
Κοκκώσης, Χαράλαμπος
Fecha
2017Language
el
Materia
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.