Afficher la notice abrégée

An investigation into the understanding of students with visual impairment of key concepts in physics

dc.contributor.advisorΑργυρόπουλος, Βασίλειοςel
dc.contributor.advisorΒαβουγυιός, Διονύσιοςel
dc.creatorΝικολοπούλου, Χρυσούλα Θ.el
dc.date.accessioned2018-02-02T12:11:42Z
dc.date.available2018-02-02T12:11:42Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16653
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47781
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦυσικές επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλίαel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά με προβλήματα όρασης -- Εκπαίδευσηel
dc.titleΔιερεύνηση της κατανόησης εννοιών της φυσικής από άτομα με αναπηρία όρασηςel
dc.titleAn investigation into the understanding of students with visual impairment of key concepts in physicsen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International