Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΜαντζάρη, Σοφία Ν.el
dc.date.accessioned2018-01-26T09:00:49Z
dc.date.available2018-01-26T09:00:49Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13922
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47705
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑel
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΗ ΦΟΒΙΑel
dc.subject.otherΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)el
dc.titleΔιερεύνηση της σχέσης της θυματοποίησης στο χώρο του σχολείου και του τρόπου απεικόνισης των συναισθημάτων του δράστη και του θύματοςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International