Afficher la notice abrégée

Techniques of assessment and rehabilitation for children with specific learning difficulties, with emphasis on dyslexia

dc.contributor.advisorΚαραπέτσας, Αργύρης Β.el
dc.contributor.advisorΑνδρέου, Γεωργίαel
dc.creatorΤηγανίτα, Μαρία Σ.el
dc.date.accessioned2018-01-26T09:00:49Z
dc.date.available2018-01-26T09:00:49Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other13920
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47704
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔυσλεκτικά παιδιά -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΔυσλεξίαel
dc.subject.otherΜάθηση, δυσκολίες της.el
dc.titleΤεχνικές αξιολόγησης και αποκατάστασης σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, με έμφαση στη δυσλεξίαel
dc.titleTechniques of assessment and rehabilitation for children with specific learning difficulties, with emphasis on dyslexiaen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International