Σχεδίαση & υλοποίηση πλατφόρμας ανάπτυξης video game
Design and implementation of a game engine
dc.contributor.advisor | Τσομπανοπούλου, Παναγιώτα | el |
dc.creator | Αναστασόπουλος, Βασίλειος Γ. | el |
dc.date.accessioned | 2018-01-26T09:00:38Z | |
dc.date.available | 2018-01-26T09:00:38Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.other | 13237 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/47650 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ -- ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ | el |
dc.subject.other | ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ -- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΒΙΝΤΕΟ | el |
dc.title | Σχεδίαση & υλοποίηση πλατφόρμας ανάπτυξης video game | el |
dc.title | Design and implementation of a game engine | en |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |