dc.contributor.advisor | Χρηστίδου, Βασιλεία | el |
dc.creator | Θεοδοσίου, Μαριάννα | el |
dc.date.accessioned | 2018-01-23T11:29:13Z | |
dc.date.available | 2018-01-23T11:29:13Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 16387 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/47557 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.693 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | Χημεία -- Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια) | el |
dc.subject.other | Φυσικές επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια) | el |
dc.subject.other | Φυσικές επιστήμες -- Διδακτική | el |
dc.subject.other | Διδασκαλία -- Μεθοδολογία | el |
dc.title | Οι διδακτικές αναλογίες και η συμβολή τους στην κατανόηση βασικών εννοιών της χημείας | el |
dc.type | doctoralThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |
dc.contributor.committeeMember | Χατζηνικήτα, Βασιλεία | el |
dc.contributor.committeeMember | Κουλαϊδής, Βασίλης | el |
dc.contributor.committeeMember | Μπονώτη-Λέγκα, Φωτεινή | el |
dc.contributor.committeeMember | Παπαγεωργίου, Γεώργιος | el |
dc.contributor.committeeMember | Ραβάνης, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.committeeMember | Ασημόπουλος, Στέφανος | el |