Toggle navigation
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
français
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Ouvrir une session
Toggle navigation
Voir le document
Accueil de DSpace
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διδακτορικές Διατριβές ΠΘ
Voir le document
Accueil de DSpace
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Διδακτορικές Διατριβές ΠΘ
Voir le document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Tout DSpace
Communautés & Collections
Par date de publication
Auteurs
Titres
Sujets
Οι διδακτικές αναλογίες και η συμβολή τους στην κατανόηση βασικών εννοιών της χημείας
Voir/
Ouvrir
16387.pdf (1.786Mo)
Auteur
Θεοδοσίου, Μαριάννα
Committee member
Χατζηνικήτα, Βασιλεία
Κουλαϊδής, Βασίλης
Μπονώτη-Λέγκα, Φωτεινή
Παπαγεωργίου, Γεώργιος
Ραβάνης, Κωνσταντίνος
Ασημόπουλος, Στέφανος
Supervisor name
Χρηστίδου, Βασιλεία
Date
2017
Language
el
Sujet
Χημεία -- Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Φυσικές επιστήμες -- Μελέτη και διδασκαλία (Δευτεροβάθμια)
Φυσικές επιστήμες -- Διδακτική
Διδασκαλία -- Μεθοδολογία
Access
free
Afficher la notice complète
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
URI
http://hdl.handle.net/11615/47557
http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.693
Collections
Διδακτορικές Διατριβές (ΠΤΠΕ)
[55]
Διδακτορικές Διατριβές ΠΘ
[1572]
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Chercher dans le dépôt
Cette collection
Parcourir
Tout DSpace
Communautés & Collections
Par date de publication
Auteurs
Titres
Sujets
Cette collection
Par date de publication
Auteurs
Titres
Sujets
Mon compte
Ouvrir une session
S'inscrire
Help Contact
Deposition
About
Help
Contactez-nous
Choose Language
Tout DSpace
English
Ελληνικά