Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΛυτάκη, Παναγιώτα Π.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:29:05Z
dc.date.available2018-01-23T11:29:05Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other16575
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47532
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδικά σχέδια -- Ψυχολογικές απόψειςel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ψυχολογίαel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Αισθητική αγωγήel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Συναισθήματαel
dc.subject.otherΔημιουργική ικανότητα στα παιδιάel
dc.titleΜια μελέτη της ικανότητας παιδιών προσχολικής ηλικίας να αναγνωρίζουν συναισθήματα σε κόμικς και να τα αναπαριστούν στα σχέδιά τουςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International