Διαπολιτισμική ανάπτυξη του σχολείου από τη σκοπιά του υποκειμένου: μια εμπειρική μελέτη εκπαιδευτικών προσδοκιών μεταναστών γονέων
Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Καραμάνου, Όλγα Ν.Όνομα Επιβλέποντος
Γκόβαρης, Χρήστος
Ημερομηνία
2017Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.