Στάσεις των εκπαιδευτικών για την ενταξιακή εκπαίδευση και διδακτική αυτο-αποτελεσματικότητα
Teachers' attitudes about inclusive education and perceived efficacy

Προβολή/ Άνοιγμα
Συγγραφέας
Μαδενίδη, Δήμητρα Α.Όνομα Επιβλέποντος
Σταυρούση, Παναγιώτα
Διδασκάλου, Ελένη
Ημερομηνία
2014Γλώσσα
el
Λέξη-κλειδί
Πρόσβαση
ελεύθερη
Ακαδημαϊκός Εκδότης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.