Mostra i principali dati dell'item

Teachers' perceived efficacy in classroom behaviour management and their attitudes about democratic and inclusive education

dc.contributor.advisorΔιδασκάλου, Ελένηel
dc.contributor.advisorΒλάχου, Αναστασίαel
dc.creatorΚιλιντάρη, Ευγενία Ι.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:20Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:20Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12800
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47370
dc.language.isoelen
dc.language.isoenen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣχολική πειθαρχίαel
dc.subject.otherΣχολεία -- Διοίκηση και οργάνωσηel
dc.subject.otherΣχέσεις δασκάλων και μαθητώνel
dc.subject.otherΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.otherΜαθητές -- Συμπεριφοράel
dc.titleΗ αυτο-αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών στη διαχείριση της συμπεριφοράς των μαθητών και οι αντιλήψεις τους για τη δημοκρατική και ενταξιακή εκπαίδευσηel
dc.titleTeachers' perceived efficacy in classroom behaviour management and their attitudes about democratic and inclusive educationen
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International