dc.contributor.advisor | Τζιβινίκου, Σωτηρία | el |
dc.contributor.advisor | Καραγιαννίδης, Χαράλαμπος | el |
dc.creator | Βλάνδου, Μαρία Ι. | el |
dc.date.accessioned | 2018-01-23T11:28:19Z | |
dc.date.available | 2018-01-23T11:28:19Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.other | 12721 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/47365 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.subject.other | ΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ | el |
dc.subject.other | ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ | el |
dc.title | Δημιουργία υλικού ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης γονέων σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες, με βάση τις αρχές του καθολικού σχεδιασμού | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |