dc.contributor.advisor | Μάγος, Κωνσταντίνος | el |
dc.contributor.advisor | Στρογγυλός, Βασίλης | el |
dc.creator | Σαββόγλου, Ελευθερία Ι. | el |
dc.date.accessioned | 2018-01-23T11:28:14Z | |
dc.date.available | 2018-01-23T11:28:14Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.other | 12658 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/47349 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.subject.other | ΜΑΘΗΤΕΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ | el |
dc.title | Διερεύνηση στερεοτύπων και προκαταλήψεων απέναντι στα παιδιά με ειδικές ανάγκες που φοιτούν στο δημόσιο σχολείο | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |