Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσιλιμένη, Τασούλαel
dc.contributor.advisorΣτρογγυλός, Βασίληςel
dc.creatorΝτίνου, Μαρία-Χρυσάνθη Δ.el
dc.date.accessioned2018-01-23T11:28:04Z
dc.date.available2018-01-23T11:28:04Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11949
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/47312
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ -- ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗel
dc.subject.otherΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΠΑΙΔΙΚΑ -- ΕΠΙΔΡΑΣΗel
dc.subject.otherΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗel
dc.subject.otherΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑel
dc.titleΗ συμβολή της εικόνας και της πολυαισθητηριακής προσέγγισης στην αφηγηματική ικανότητα των παιδιών με νοητική καθυστέρησηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International