Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒαβουγυιός, Διονύσιοςel
dc.creatorΠροσμίτη, Χριστίναel
dc.creatorΞηρομερίτου, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2017-07-17T06:55:10Z
dc.date.available2017-07-17T06:55:10Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15603
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/46640
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1497
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝel
dc.titleΑξιολόγηση των εφαρμογών web 2.0 και του κοινωνικού λογισμικού ως εργαλείων για την ανάπτυξη βιωματικών δράσεων, τη δημιουργία σχολικής εφημερίδας και προτύπων στα πλαίσια εκπαιδευτικών θεμάτωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International