Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΒαβουγυιός, Διονύσιοςel
dc.creatorΠροσμίτη, Χριστίναel
dc.creatorΞηρομερίτου, Ιωάνναel
dc.date.accessioned2017-07-17T06:55:10Z
dc.date.available2017-07-17T06:55:10Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other15603
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/46640
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1497
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝel
dc.titleΑξιολόγηση των εφαρμογών web 2.0 και του κοινωνικού λογισμικού ως εργαλείων για την ανάπτυξη βιωματικών δράσεων, τη δημιουργία σχολικής εφημερίδας και προτύπων στα πλαίσια εκπαιδευτικών θεμάτωνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International