Cambiar navegación
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
español
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Login
Cambiar navegación
Ver ítem
DSpace Principal
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες ΠΘ
Ver ítem
DSpace Principal
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες ΠΘ
Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Todo DSpace
Comunidades & Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Ο προγραμματισμός γίνεται παιχνίδι : ο ρόλος των εκπαιδευτικών παιχνιδιών στη διδασκαλία του προγραμματισμού
Ver/
16273.pdf (6.959Mb)
Autor
Γκουντούλα, Ευαγγελία
Supervisor name
Σταμούλης, Γεώργιος
Fecha
2017
Language
el
Materia
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Access
free
Mostrar el registro completo del ítem
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής.
URI
http://hdl.handle.net/11615/46634
http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1442
Colecciones
Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες (ΤΠΕ)
[279]
Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες ΠΘ
[10579]
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Buscar en DSpace
Esta colección
Listar
Todo DSpace
Comunidades & Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Esta colección
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Mi cuenta
Acceder
Registro
Help Contact
Deposition
About
Help
Contacto
Choose Language
Todo DSpace
English
Ελληνικά