dc.contributor.advisor | Σταμούλης, Γεώργιος | el |
dc.creator | Γκουντούλα, Ευαγγελία | el |
dc.date.accessioned | 2017-07-17T06:55:09Z | |
dc.date.available | 2017-07-17T06:55:09Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.other | 16273 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/46634 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.1442 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ | el |
dc.subject.other | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.subject.other | ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.title | Ο προγραμματισμός γίνεται παιχνίδι : ο ρόλος των εκπαιδευτικών παιχνιδιών στη διδασκαλία του προγραμματισμού | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |