Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣαπουνάκης, Αριστείδηςel
dc.creatorΧαλέβας, Κωνσταντίνος Σπ.el
dc.date.accessioned2017-07-17T06:54:56Z
dc.date.available2017-07-17T06:54:56Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14309
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/46566
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.292
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤουρισμός -- Μάρκετινγκ -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.subject.otherΑστική ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.subject.otherΤουρισμός -- Ανάπτυξη -- Ελλάδα -- Βόλοςel
dc.titleΠολιτιστικό προφίλ και μάρκετινγκ/branding της περιοχής του Βόλου: μελέτη της Αργούς ως πολιτιστική διαδρομή του Συμβουλίου της Ευρώπηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International