Πολιτιστικό προφίλ και μάρκετινγκ/branding της περιοχής του Βόλου: μελέτη της Αργούς ως πολιτιστική διαδρομή του Συμβουλίου της Ευρώπης
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/46566/14309.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Mostra/ Apri
Autore
Χαλέβας, Κωνσταντίνος Σπ.Supervisor name
Σαπουνάκης, Αριστείδης
Data
2015Language
el
Soggetto
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.