Συγκριτική αξιολόγηση στρατηγικών-πρακτικών για την προώθηση των εκπαιδευτικών και κοινωνικών διεργασιών ένταξης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό νηπιαγωγείο : έρευνα πεδίου
Comparative assessment of strategies-practices for promoting the educational and social inclusion processes in the general kindergarten for children with special educational needs : a field research
Voir/ Ouvrir
Auteur
Φύσσα, Αριστέα Ι.Committee member
Αλευριάδου, Αναστασία
Σταυρούση, Παναγιώτα
Supervisor name
Βλάχου, Αναστασία
Date
2015Language
el
Sujet
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.