Show simple item record

Comparative assessment of strategies-practices for promoting the educational and social inclusion processes in the general kindergarten for children with special educational needs : a field research

dc.contributor.advisorΒλάχου, Αναστασίαel
dc.creatorΦύσσα, Αριστέα Ι.el
dc.date.accessioned2017-02-07T08:39:14Z
dc.date.available2017-02-07T08:39:14Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14266
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45923
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2840
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΆτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Κοινωνικές απόψειςel
dc.subject.otherΕνσωμάτωση στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση, Προσχολική -- Έρευναel
dc.titleΣυγκριτική αξιολόγηση στρατηγικών-πρακτικών για την προώθηση των εκπαιδευτικών και κοινωνικών διεργασιών ένταξης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό νηπιαγωγείο : έρευνα πεδίουel
dc.titleComparative assessment of strategies-practices for promoting the educational and social inclusion processes in the general kindergarten for children with special educational needs : a field researchen
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen
dc.contributor.committeeMemberΑλευριάδου, Αναστασίαel
dc.contributor.committeeMemberΣταυρούση, Παναγιώταel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International